Ucelené firemní vzdělávání

Nabídku katalogových kurzů u nás nenaleznete. Nejdříve se s klientem zjišťujeme, v čem jsou klíčové problémy, diskutujeme jak a která forma vzdělávání bude na jejich vyřešení nejvhodnější a případně vycházíme z nastavených kompetenčních modelů firem. Ne vždy se totiž nedostatek či problém  = potřeba.  Až poté spolu s ním navrhujeme a sestavujeme obsah vzdělávání a jeho evaluační prvky.

Při návrhu vzdělávacích aktivit pro našeho klienta vycházíme z našich dlouholetých zkušeností s rozvojem klíčových sociálních dovedností, které jsme pomáhali zapracovávat také do grantového projektu MSK „Máme na to“ v letech 2006 - 2008. Cílem tohoto projektu bylo spolu s takřka 17-ti tisíci zaměstnavateli našeho kraje pojmenovat ty schopnosti, dovednosti a vlastnosti, které jsou u zaměstnanců klíčové a zaměstnavateli nejvíce vyžadovány.

Na základě výsledků tohoto rozsáhlého průzkumu v MSK rozvíjíme dovednosti právě těchto

10-ti klíčových sociálních kompetencí:

 

 

Celý náš postoj k rozvoji lidského kapitálu firem respektuje prvky systematického přístupu ke vzdělávání, komplexnost a provázanost jednotlivých aktivit, respektování nastaveného systému řízení a firemní kultury a zvyklostí ve firmě a zahrnuje měřítka posunu úrovně v rozvíjených kompetencích.

Klientům pomáháme nastavovat KONCEPCI FIREMNÍ AKADEMIE podporovanou nejvyšším vedením těchto firem, která navíc přináší prestižnost firemního vzdělávání, zvyšuje motivaci a zájem účastníků, protože funguje na systému výběrovosti a dlouhodobosti, tzn. je bonusem a oceněním pro zúčastněné. Koncepce Firemní Akademie je analogií vzdělávání univerzitního, a to nejen v prvku prestižnosti a uznání, ale také v podobě semestrálního studia, závěrečných zkoušek, oborovosti a závěrečných certifikátů/diplomů. 

V každé firmě je tento model také ušit na míru interních potřeb, vybraných cílových skupin a záměrů rozvoje. 

 

 

Pro více informací o vzdělávání Vám ušitém na míru nás kontaktujte zde.

Vyhledávání

© 2009 AHRA