Klíčové konkurenční odlišení a výhody

16.11.2010 00:00

Propracovaná metodika vedení tréninků

  • zkušenostní učení, metodika, didaktika výuky, interaktivní přístup
  • dodržování zásad učebního cyklu
  • propracovaná metodika vyhodnocování posunu úrovně cíl. skupin v rozvíjených dovednostech

Úzká provázanost s praxí

  • definování potřeb vzdělávání vycházejících z požadavků firemních potřeb a uplatnění do praxe účastníků
  • 80% prostoru a času na kurzech je věnováno tréninku, řešení případových studií, tvorbou koncepcí, matic, projektů…, tréninku schopnosti aplikace získaných znalostí a dovedností do individuální praxe jednotlivců, skupinové a individuální prezentace
  • potřebná teorie k danému tématu je řešena e-learningem před kurzem, což umožňuje efektivnější zaměření tréninku a četnější zapojení všech účastníků
  • ukončení každého tématického bloku tvorbou stránky individuálního rozvoje s uvedení aplikačních přínosů do individuální firemní praxe
  • zkušenosti lektorů a konzultantů z oblasti managementu cestovního ruchu, řízení hotelových středisek, tvorbou marketingových studií pro cestovní ruch, manažerské poradenství pro řízení hotelů
  • kontrola aplikace získaných dovedností a znalosti do firemní praxe formou aplikačních tréninků

Systematická dlouhodobá práce s klientem a lektorským týmem

  • pouze systematický a koncepční přístup přináší motivaci a očekávaný posun v úrovni rozvíjených kompetencí účastníků vzdělávání
  • návaznost
  • práce s výstupy
  • zapojení managementu do personálního řízení a práce s dosaženými výstupy
  • tvorba osnov a plánu vzdělávání na základě prováděné analýzy vzdělávacích potřeb
  • školení interních lektorů firem (vyškolení přes 350 inter.lekorů a koučů v MSK)

 Realizace v průměru 500 školících dnů v roce

  • průměrný počet škol. dnů u klienta – 20 škol. dnů/rok
  • organizační pružnost celého týmu, schopnost reakce na aktuální potřeby a změny u klientů (změna termínu, změny počtu osob, změna místa konání, aktuální potřeby rozvoje, zajištění střídání lektorů apod.)
  • profesionální přístup a zajištění veškerého supportu pro realizaci školení
  • znalost potřebných kritériích pro výběr vhodného hotelového zařízení pro komfortní a optimální podmínky pro školení

 Špičkové profesionální zázemí

  • 13-ti leté zkušenosti s organizací školení ve firemních i mimofiremních prostorách
  • přísná kritéria pro výběr vhodného dodavatele hotelových a školících prostor
  • vlastní zajištění potřebné techniky pro školení (dataprojektor, notebooky, TV, videokamery, mobilní e-learningová učebna, audiovideo, flipchart..)
  • zkušené manažerky a vedoucí projektu
  • zkušenosti s teambuildingem a outdoorovými aktivitami

 13 let na trhu

  • realizace vzdělávání u klientů v rámci celé ČR
  • kancelář Frýdek – Místek, Praha

Působnost ve více než 200 firmách ČR

  • vybrané reference realizovaných vzdělávacích a poradenských aktivit naleznete v části referencí

8-letá zkušenost s grantovými projektu EU

  • přes 10 úspěšně realizovaných grantových projektů od roku 2002: Phare 2000, OP RLZ, OP VK, OP LZZ
  • zkušenosti s řízením projektů a dotačním managementem
Zpět

Vyhledávání

© 2009 AHRA